Termékek Menü
   
Ön itt jár: Kezdőlap >

SZERVIZ

SZERVIZ

Vállalási feltételek

Szervizünkben elvégzett javítási munkákra és a beépített alkatrészekre 6 hónap garanciát biztosítunk.

Javítási, hibafeltárási munkát csak saját szervizünkben végzünk, így a tulajdonos feladata beszállítani a hibás szivattyút, házi vízművet telephelyünkre.

Ügyfelünknek lehetősége van meghatározni egy "limit" árat javítási költségként, ebben az esetben a javítást csak akkor végezzük el, ha a javítási összköltség ennél alacsonyabb értékű (Ebben az esetben nem küldünk ajánlatot, és nem kell hibafeltárási díjat fizetni). "Limitár" megadását csak az átlagos javítási díj felett fogadjuk el (lásd a díjtáblázatot)*.

Ügyfeleinknek árajánlatot  kapnak az elvégzendő javításról, illetve a díjtáblázatunkban* megjelölt összegek felett, valamint a garanciálisból fizetőssé vált javítások esetében is adunk árajánlatot a javítási költségekről. Az árajánlat elkészítésének végső határideje a várható javítási határidő napja. Az árajánlat visszaigazolását követően az ajánlatban szereplő munkanapok letelte után várható a készülék javítása.

Amennyiben a Megrendelõ nem kéri a javítást, 2000,-Ft hibafeltárási díjat számítunk fel, mely összeget akkor is fizetnie kell, ha a javításra vonatkozó vállalkozói szerződés nem jött létre (nem kéri a javítást). Amennyiben 30 naptári napon belül eredeti állapotában visszakerül szervizünkbe a készülék, akkor az eredeti ajánlat feltételeinek megfelelően vállaljuk a javítást.

A készülékeket a beérkezésük sorrendjében javítjuk.

Lehetőség van soron kívüli javításra is!

Ilyen igény esetén a javítást a lehető legrövidebb időn belül megkezdjük, és legkésőbb 24 órán belül elvégezzük. Ezért a szolgáltatásért az alap munkadíj 50%-át 3000,-Ft-ot (Bruttó áfás ár!) számítunk fel.

Amennyiben a készülék közölt hibáját tartós tesztünk során sem tapasztaljuk, a díjtáblázatban rögzítettek szerint tesztelési díjat számítunk fel (garanciális készülékek esetén is!). Abban az esetben, ha az ügyfél által észlelt hiba a későbbiekben újra jelentkezne és ezt mi is tapasztaljuk, az előzőleg felszámított tesztelési díjat levonjuk a javítási költségből.

A "várható határidőn", vagy a javítást követő 5 munkanapon belül el nem szállított készülékekre a 6. munkanaptól kezdődően napi 100 Ft tárolási díjat számítunk fel. Az át nem vett készülékeket az átvételtől számított 3 hónapig tároljuk, ezt követően értékesítjük! Költségeink levonása után a fennmaradó összeget térítjük a Megrendelő részére.

Kérjük, hogy beszállításkor, ill. átadáskor a javításra leadott készülék pontos hibajelenségét és a berendezés valamennyi tartozékának pontos feltüntetését követelje meg az átvételt végző munkatársunktól! 
 

Az elvégzett javításra a 151/2003. (IX. 22) -az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról Kormányrendeletben, és a 249/2004. (VIII. 27.) -az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról Kormányrendeletben meghatározott ideig biztosítunk garanciát.

A szerződéssel szerzett Megbízói jogok nem ruházhatók át. 

Minden munkaidőhöz kötött paraméter Hétfőtől -Péntekig 8.00-17.00 óra között értelmezett.

Díjtáblázat
Javítási díj 6.000 Ft/óra
Hibafeltárási díj 2.000 Ft/óra
Tesztelési díj 2.000 Ft/óra

A feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.

A javítás megrendelése esetén ezen Üzleti Szabályzat érvényes a felek jogviszonyára.
Jelen üzleti szabályzat érvényességének kezdete: 2018-01-01

Celsius Trade Kft.

Nincs a keresési feltételnek eleget tevő termék.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Kérdése van?

Gyakran ismételt kérdések 

Nem talált választ?
Írjon e-mailt:

webshop@celsiustrade.hu