SZERVIZ
Vállalási feltételek
Szervizünkben elvégzett javítási munkákra és a beépített alkatrészekre 6 hónap garanciát biztosítunk.
Javítási, hibafeltárási munkát csak saját szervizünkben végzünk, így a tulajdonos feladata beszállítani a hibás szivattyút, házi vízművet telephelyünkre.
Ügyfelünknek lehetősége van meghatározni egy "limit" árat javítási költségként, ebben az esetben a javítást csak akkor végezzük el, ha a javítási összköltség ennél alacsonyabb értékű (Ebben az esetben nem küldünk ajánlatot, és nem kell hibafeltárási díjat fizetni). "Limitár" megadását csak az átlagos javítási díj felett fogadjuk el (lásd a díjtáblázatot)*.
KATTINTSON IDE ÉS HÍVJON MOST,
HA SZERVIZRE VAN SZÜKSÉGE
Árajánlat
Ügyfeleink árajánlatot kapnak az elvégzendő javításról, illetve a díjtáblázatunkban* megjelölt összegek felett, valamint a garanciálisból fizetőssé vált javítások esetében is adunk árajánlatot a javítási költségekről. Az árajánlat elkészítésének végső határideje a várható javítási határidő napja. Az árajánlat visszaigazolását követően az ajánlatban szereplő munkanapok letelte után várható a készülék javítása.
Amennyiben a Megrendelő nem kéri a javítást, 2000,-Ft hibafeltárási díjat számítunk fel, mely összeget akkor is fizetnie kell, ha a javításra vonatkozó vállalkozói szerződés nem jött létre (nem kéri a javítást). Amennyiben 30 naptári napon belül eredeti állapotában visszakerül szervizünkbe a készülék, akkor az eredeti ajánlat feltételeinek megfelelően vállaljuk a javítást.
A készülékeket a beérkezésük sorrendjében javítjuk. Lehetőség van soron kívüli javításra is!
Ilyen igény esetén a javítást a lehető legrövidebb időn belül megkezdjük, és legkésőbb 24 órán belül elvégezzük. Ezért a szolgáltatásért az alap munkadíj 50%-át 3000,-Ft-ot (Bruttó áfás ár!) számítunk fel.
AJÁNLATOT KÉREK
Amennyiben a készülék közölt hibáját tartós tesztünk során sem tapasztaljuk, a díjtáblázatban rögzítettek szerint tesztelési díjat számítunk fel (garanciális készülékek esetén is!). Abban az esetben, ha az ügyfél által észlelt hiba a későbbiekben újra jelentkezne és ezt mi is tapasztaljuk, az előzőleg felszámított tesztelési díjat levonjuk a javítási költségből.
Határidő
A "várható határidőn", vagy a javítást követő 5 munkanapon belül el nem szállított készülékekre a 6. munkanaptól kezdődően napi 100 Ft tárolási díjat számítunk fel. Az át nem vett készülékeket az átvételtől számított 3 hónapig tároljuk, ezt követően értékesítjük! Költségeink levonása után a fennmaradó összeget térítjük a Megrendelő részére.
Kérjük, hogy beszállításkor, ill. átadáskor a javításra leadott készülék pontos hibajelenségét és a berendezés valamennyi tartozékának pontos feltüntetését követelje meg az átvételt végző munkatársunktól!
Garancia
Az elvégzett javításra a 151/2003. (IX. 22) -az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról Kormányrendeletben, és a 249/2004. (VIII. 27.) -az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról Kormányrendeletben meghatározott ideig biztosítunk garanciát.
A szerződéssel szerzett Megbízói jogok nem ruházhatók át.
Minden munkaidőhöz kötött paraméter Hétfőtől -Péntekig 8.00-17.00 óra között értelmezett.
Díjtáblázat
Javítási díj | 7.000 Ft/óra |
Hibafeltárási díj | 2.000 Ft/óra |
Tesztelési díj | 2.000 Ft/óra |
A feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
A javítás megrendelése esetén ezen Üzleti Szabályzat érvényes a felek jogviszonyára.
Jelen üzleti szabályzat érvényességének kezdete: 2018-01-01
KAPCSOLAT
Celsius Trade Kft.